“Bence,o olmazsa nefes bile alamayacağın kişidir sevdiğin kişi. Yanında huzur bulduğun ve hep güvendiğin…
Seni en çok seven ve senin de en çok sevdiğin insandır.
Hayal kırıklığına uğramak istemiyordum ama okuduğum kitaplarda yazılan güzel insanlardan biri karşımda duruyor gibiydi. Bir an kendime sordum kitaplarda güzel duran adamlar, gerçek hayatta da bir kızın karşısına çıkar mıydı?
Sokakta âşık bir genç adama rastladım. Adam çok yoksuldu; şapkası eskimiş,giysileri yıpranmış, ceketinin dirsekleri delinmişti, ayakkabıları da su alıyordu ama yıldızlar onun ruhunu aydınlatıyordu.