rûberumeysa

Dünya eksik bir yerdir... Eksik ama güzel. Eksik ama anlamlı. Eksik ama kederli.
Sayfa 13 - Kapı Yayınları·Kitabı okudu
1000Kitap
Reklam
Her an ölüyor ve hayat her an elinden gidiyorsa, bu yaşam kimindir? İnsanın koruyup kollayamadığı, sonsuza kadar elinde tutamadığı bir şeye benim diyebilmesi tuhaf, değil mi?
Sayfa 23 - Dr. Mavi
1000Kitap

rûberumeysa

, bir kitap okudu
Puan vermedi·104 syf.·
2020 14. kitabı
Kendime "siz" diye hitap ederim. Saygınlığın ilk kuralı budur. Kendinizle aranıza mesafe koymazsanız , başkalarından bunu bekleyemezsiniz.
Sayfa 169·Kitabı okuyor
1000Kitap
Ölüme gözyaşı dökmenin derecesi, ölümün kendi benliğine yakınlaşma derecesi kadardır. Bu yüzden en çok kendi benliğimize yakınlaşan varlıkların ölümüne ağlıyor insan.
Sayfa 12·Kitabı okuyor
Edebiyat
Reklam