Sacide Cürmen

Sacide Cürmen
@sacidec
Her kitabın başında var olup sonunda tekrar yok oluyorum. Her hikâyede oluyor bu,her anlatıda. Sonra dönüp bakıyorum bütün varlıklarım birer iz bırakmış ve o izler ben olmuşum.

Sacide Cürmen

, bir kitabı okumaya başladı
Yaşar Kemal
9.2/10 · 74,5bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Sacide Cürmen

, bir kitabı yarım bıraktı
Fyodor Dostoyevski
8.3/10 · 31,6bin okunma

Sacide Cürmen

, bir kitap okudu
Puan vermedi·208 syf.·
2020 16. kitabı
J. D. Salinger
6.3/10 · 71,3bin okunma

Sacide Cürmen

, bir kitap okudu
9/10
·516 syf.·
6 günde okudu
·
2020 15. kitabı
Orhan Pamuk
7.5/10 · 60,5bin okunma
Kendimi bütün ruhumla unutmanın uykusuna bırakmak istiyordum.Unutmam mümkün olsaydı,unutmak sürekli olsaydı,gözlerim kapansaydı da azar azar uykunun ötesine,mutlak hiçliğe gömülebilseydim,varlığımı artık hissedemez olacağım noktaya varsaydım,bir mürekkep damlasında bir musiki ahenginde ya da renkli bir ışında erir giderdim ve sonunda dalgalar ve şekiller öyle büyürlerdi ki, hissedilmezin içinde silinir,yok olurlardı.O zaman dileğime kavuşurdum.