seda engin

seda engin
@sedaenginm
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni
öğrenci
3 okur puanı
Haziran 2022 tarihinde katıldı
"Ah yüreğim öylesine doluydu ki. Birbirimizi anlamadan, vedalaştık. Bu dünyada birinin diğerini anlaması o kadar kolay bir şey değil."
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Tepeye tırmandığımı sanarken yokuş aşağı gidiyormuşum. Gerçekten de olan buymuş. Toplumun gözünde yükseliyordum ama yükseldiğim ölçü de hayat ayağımın altından kayıyormuş."
"Dünyada hiçbir şey hiçlik kadar büyük bir baskı yapmaz insan ruhunda."
Sayfa 44 - koridor yayıncılık·Kitabı okudu
Edebiyat
“Bir baharı hak ettim, hiç kimseye hiçbir şey borçlu değilim.”
Alıntı
Ben öleydim loooy... Elim boş, Ayağım pusu. Bir ben bileceğim oysa Ne âfat sevdim. Bir de ağzı var dili yok Diyarbekir kalesi...
Sayfa 96
Şiir