Ölülerle birlikte durdum, öyle terk edilmiş ve hareketsiz:
Şafak griyken ölülerle birlikte durdum.
Ve ağır atan kalbim dedi ki: "Öldürmelisin; öldürmelisin:
Asker, asker, sabah kızıl."
Katledilenlerin o buruşmuş rezalet içindeki bedenlerine
Baktım bir süre, ince ve soğuk yağmurun altından...
"Ey sevdiğim delikanlı, yağmur var yüzünde,
Andından gözlerin bulanık ve solgun, tıpkı bu ova gibi."
Ölülerle birlikte durdum... Ölüydüler; ölüydüler;
Kalbim ve kafam bir dehşet marşı çalıyordu:
Ve rüzgarın uğultuları geliyordu toplarla boğulmuş...
"Hizaya geçin!" diye bağırdım; "Hizaya geçin aylığınız için!"
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben başkaları gibi değilim. Çok sevdiğim, mesut olduğum vakit, duygularımı sözlerle anlatamam. Mutlaka karşımdakinin boynuna sarılmak, onu öpmek ve hırpalamak isterim.