Bu aşkı kalbimden söküp atabilmek için kalbimi de söküp atmam gerekir. Neden Tanrım? Onu şu andaki gibi sevmeseydim, sırf acıdığımdan sevmem gerekmez miydi zaten? Onu sevmemek, ona ihanet etmek olurdu; çünkü benim aşkıma ihtiyacı var...
Öyle bir noktaya geldim ki birini sevmek ile sevmemek arasındaki farkı anlayamıyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bazı satırlar okunmaz, içinden geçilir.
Olup bitenleri yadırgamıyorum; Seni her şeye tercih eden bir muhabbetle sevmiş olmamın bu kadarcık acısını nasıl çekmem?
Sayfa 224 - Kubbealtı Neşriyat·Kitabı okuyor
Edebiyat
Onu hiç sevmez, sevmemek mümkün olduğu kadar sevmezdi.