Şəhla

Mənnnnn
Qızların yanında o özünü itirər və utanardı. Qızlar ona çox gözəl, lakin elə uzaq görünərdilər ki, onun təsəvvürü onlara əslində olduğundan artıq gözəllik verərdi. Gözəllik onun qəlbində yaşayırdı, amma o hələ bunu bilmirdi.
Şəhla
😂😂
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Suskun bir ihtiyar ve konuşkan bir genç
"Zengin olmak marifet değil," derdi Momo ya. "Her isteyen zengin olabilir. Birazcık zenginlik için hayatlaını, ruhlarını satanların haline bir baksana ne hale gelmişler! Yok. Ben onlar gibi olmak istemem. Varsın ve cebimde kahve param olmasın. Ama yeter ki hep aynı Gigi kalayım!"
Sayfa 47·Kitabı okudu
Alıntı
Şəhla
Ahh, Gigi🫂🥺
Bak, gözlerimdeki gam Nasıl damla damla yaş oluyor Gözlerimin siyah gölgesi Nasılda güneş elinde esir oluyor
Şiir
Şəhla
youtu.be/ReJGlOlDBgs?si=...
Yorumlara gelsin o zaman neşeli şarkılar
Ne kadar da soyludur neşeli yüreklerle neşeli bir şarkı söyleyecek olan kederli bir yürek!
1000Kitap
Şəhla
youtu.be/-ArPQqxNk34?si=... :)
Məktub 20.
..insan yerli və göylü yaradılışdır, Fəlsəfə dərslərində oxuyurduq, yadımdadır, insan yer qanunlarına uyğun varlıq kimi yaşayanda çirklənir, çünkü yer qanunları çirklidir, onlar insana belə deyir: çap, tala, yırt, doğra, yetər ki güclü ol, yetər ki həyatda ol, yetər ki hər şey sənin olsun, eynən heyvanlardakı kimi. Bilirsən, yer qanunları bir yandan baxan da elə ən məntiqli qanunlardır, məntiqə sığmayan- göy qanunlarıdır: rəhmin gəlsin, başqalarını qabağa sal, dürüst ol, tamahını öldür, nə bilim nə... Belə çağırışlarla yerdə yaşamaq olar? Bəlkə də, elə ona görədir ki, biz yaxşı insan görəndə deyirik, adam sanki bu dünyanın adamı deyil..
Sayfa 106 - Qapı Psixologiya Mərkəzi·Kitabı okudu
Alıntı
Şəhla isimli okura yanıt verildi
Şəhla
Zaur 🥹🫶🏻