1. Toŋa Külig Tarkan Beg’im.
2. Er erdemim (kahramanlığım).
3. Gök yüzündeki güneş ve ay, değerlilerime doyamadım, ne yazık,
4. yağız yeryüzündeki devletim ve hanıma, değerlilerime doyamadım, ne yazık,
5. akrabalarıma, ne yazık, değerlilerime doyamadım, ne yazık.
6. Zirvede (hayatımın tam olgun anında, savaşta yoldaşlarımla birlikte) tükendim (vefat ettim).
Sayfa 211 - Eerbek II Yazıtı, VIII–IX. asırlar