Süleyman Demirel, biri ile gayet hararetli bir açık oturum yapıyor... Sonra iş sakinleşince, babayani bir tavırla yanındaki yardımcısını gösterip, "ne olacak yani?.. İşte bu da benim köpeğim!" diyor... Adam bozuntuya vermemeye çalışarak, bu şekilde kameranın önünde konuşulmasının tuhaflığını, kameramanlara tebessüm ederek gösteriyor!..
Sayfa 566 - Ağustos 1994, “SELÂM SANA HAŞMETLİ AZAP!”, Levha: 9 Haziran 1989, İbda Yay.