şeydaa

şeydaa
@tosbikimsii
Karanlığa alışanlar ne ışığa çıkmayı, ne orada kendilerini bulmayı, ne de duru akan büyük ırmakta yıkanmayı akıl ederler. Onlar kendi karanlıklarında ve bulanık sularında debelenmeyi zaman içinde boğulmayı tercih ederler...
Sayfa 18
Edebiyat & Roman
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Suçlu günahı işleyen değil, karanlığı yaratandır..
Ayrılık
"İnsanın içini dökmekten vazgeçmesi" dedim.
Şiir
Bütünüyle normal insanlar gibi yaşama yeteneğimizi yitirmiş olsak da, yaşamımızı hayvanlar gibi sürdürmemek için elimizden geleni yapmalıyız..
Edebiyat
Yaşamak, tabiatın en küçük kımıldanışlarını sezerek, hayatın sarsılmaz bir mantık ile akıp gidişini seyrederek yaşamak; herkesten saha çok, daha kuvvetli yaşadığını, bir ana bir ömür kadar çok hayat doldurduğunu bilerek yaşamak...
Sayfa 83·Kitabı okudu