Tubaısde

"Hem hiçbir yerde mutlu değilim, hem her yerde mutluyum. Hiçbir şey arzulamıyor, hiçbir şey istemiyorum. Gidersem kendimi daha iyi hissedeceğim. "
Sayfa 101 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kullanamadıktan sonra göğsümüzü dolduran hisler ve kafamızda kımıldayan düşünceler neye yarardı?
Sayfa 41 - Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
“İçimde yarım kalmış bir konuşmanın üzüntüsü vardı”
Edebiyat
Bundan kaybediyorum, böyle olduğum için.
Edebiyat
"İzin vermiyorlar... İyi olamıyorum..."
Sayfa 120 - Venedik Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat