Ben şuna inanıyorum ki,üç buçuk günlük ömrümüzü kendimize zehir etmemek için ne mazideki hayatımıza ve kaçırdığımız fırsatlara ne de istikbalin olmayacak hülyalarına kulak asmayarak bugünümüze hapsolup yaşamalıyız.
Biz gerçekten bir kukla sahnesindeyiz :
Kuklacı Felek Usta, kuklalar da biz.
Oyuna çıkıyoruz birer, ikişer ;
Bitti mi oyun, sandıktayız hepimiz. *
Ömer Hayyam