"Ah ölsem..." diye temenni etti; ölmemek için, bu ölümden kurtulup rahat etmek için ölmek istiyordu, ölümü istiyordu; fakat gelip bizi mahveden, götüren ölümü değil, yalnız bahsettiğimiz, sözle tanıdığımız ölümü; bize bir dost gibi, kötü zamanlarımızın bir öğretmeni gibi gelen ölümü...
Kimse kurtulmayacak. Çünkü Tanrı'nın Tanrısı yok. Biz ona inanıyoruz, ama o hiçbir şeye inanmıyor. Belki de tek gerçek tanrısız, Tanrı' nın kendisi. Tanrısızlık Tanrı'ya mahsus! Bu yüzden, kurallarda asalet ve adalet arama! Çünkü Tanrı, ne asil ne de adil olmak zorunda!