Bu hayatı yaşamak benim de hakkım. Yirmilerimde yaşamayı ertelediğim gençliğimi şimdi yaşasam kime ne zararım olur? İnsan ortalama altmış yıl hayatta kalıyor. Olur da otuzlarımın başında yaşamaya başlarsam, otuz yılım daha var demektir. Bana yeter.
Ama prens... dünyadan haberiniz yok sizin.Bunlara öğretmezsen , akıllanmazlar.Ögretmek gerek onlara Benim vicdanım rahat bir zararım dokunmayacak ona faiziyle geri ödeyeceğim parasını.Ayrıca zevkini de tattı .
Sayfa 179 - Türkiye iş Bankası kültür yayınları PDF okuyorum sayfa sayısı farklılık gösterir·Kitabı okuyor