zelzelii

Beni anlamıyorlardı.. Zarar yok Zaten beni, daha kimler anlamadı..
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ben iç dünyama dönüyorum. Orada hayal kırıklığına yer yok."
Sayfa 425
Edebiyat
"Yakında öleceğim, bana acımayın "
Sayfa 14·Kitabı okudu
İyi olmak o kadar kolay ki, zor olan adaletli olmaktır.
İletişim Yayınları, epub, 1. cilt
Edebiyat
Mesafenin önemi yoktur.. Burnunun dibinde olsa ne olacak ? Seni anlamıyorsa, Ama birisi vardır ki dünyanın öbür ucunda..… En ihtiyaç duyduğun anda, İki satırıyla bile olsa, Bir çırpıda yanı başında.. Mesafe uzaklıklarda değil, Mesafe fedakârlıkta! Özdemir Asaf