geçen yan komşuya bana eti puf al da çocuklara vereyim demiştim. O da tamam dediydi. Her neyse saat 10 gibi zıbardım.. Yan komşudan meşaj gelmiş, aldım kapına bıraktım diye. Saat 1 civarı kalkıp baktım kapıya, onun kapısına da yok. Kızı arayacaktım nirdee diye.. Olm mesaj olayı rüyaymış ya..