"Her kitabın sonu içindekilerdir."
"Kendimizi içimizdekilerle bitiriyoruz." diye onayladım onu.
"Öyle. Farkında mısın, sen artık tek başına bir kitap değilsin, Lavin." dediğinde donup kaldım, gözlerimi araladım ve şehrin ışıklarının yansıdığı pencereye baktım. "Sen diye bir şey kalmadı, ben diye bir şey de öyle. Biz artık seninle tek bir kitabız."