İstemiyorum, anlamıyor musunuz? Konut sahibi olmak, otomobil sahibi olmak, çocuklarımı sizin çocuklarınızla yarıştırmak ya da emeklilik günlerimi garantiye almak istemiyorum. Gelin çay içelim ve ölümden önce yaşam var mıdır, bunu konuşalım.
Değil mi ki yaşam bir yerde ölümle -yani yoklukla- sonuçlanıyor, öyleyse nedir bu didinip durma, bu yedim-içtim, aldım-verdim, benim-senin kavgasının anlamı?
Çocukları kontrol edilmesi gereken küçük insanlar değil, güvenilmesi gereken iç dünyası geniş bireyler olarak görmeliyiz. Sahip olmak istediğimiz değil, sahip olduğumuz çocukları yetiştirmeliyiz.