Sedat Baş

Sedat Baş
@6655321_
Bırakınız yapsınlar, bırakınız geçsinler...
Içimizde şeytan yok.. Içimizde aciz var... Tembellik var... Iradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç birşey: hakikatleri görmekten kaçmak var...
Sayfa 272·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ve ihtiyacınız olan her şey kendi toprağımızda olacak.
Sayfa 20·Kitabı okudu
1000Kitap
-Niçin içiyorsun? -Unutmak için. -Neyi unutmak için? -Utancımı unutmak için. -Neden utanıyorsun? -İçmekden utanıyorum.!
Her davranışın sonuçlarını, o davranışın kendisi doğurur.
Sayfa 38·Kitabı okudu
Ey insan, derdin az mı ki, kendine yeni dertler buluyorsun!
Sayfa 37 - İskele Yayıncılık·Kitabı okudu
Edebiyat