"Ben putperest değilim, kitaba tapmıyorum; içindeki ses, içindeki ışık, içindeki sevgi, içindeki ruh, içindeki çile, içindeki göz yaşı, içindeki tecrübe, içindeki Tanrı çekiyor beni."
Gel. Yeniden iyi biri olmak mümkundür, demişti Rahim Han tam telefonu kapatırken. Oylesine söyleyivermişti; son anda aklına gelmiş gibi.
Yeniden iyi biri olmak.