Ahmet korkmaz

Ahmet korkmaz
@Ahmet_Zz
Dünyada varıp halimi dökecek kimsem yoktu, kimselerden bir umudum kalmamıştı.
Reklam
"Ben putperest değilim, kitaba tapmıyorum; içindeki ses, içindeki ışık, içindeki sevgi, içindeki ruh, içindeki çile, içindeki göz yaşı, içindeki tecrübe, içindeki Tanrı çekiyor beni."
Sahi mümkün mü ?
Gel. Yeniden iyi biri olmak mümkundür, demişti Rahim Han tam telefonu kapatırken. Oylesine söyleyivermişti; son anda aklına gelmiş gibi. Yeniden iyi biri olmak.
Her kalp kendi hüznünü kavrar. Anlaşılmayı beklemeyin.
Sessiz bir mukavemet.
Hayat anlaşılmaz bir mucizedir, boyuna harcanır, erir, buna rağmen yine dayanır, sürüp gider. Tıpkı Drina’nın üstündeki köprü gibi.
Reklam