Aundre

Aundre
“Tu y arriveras. Mais pour l'instant tu es là. (Et c'est merveilleux…)”
Kitap Önerisi Gönderisi
İki üç kitap alışverişi yapacağım. Bu kitaplar aklıma ilk gelenler oldu. Bunlardan "almana değmez" dediğiniz ve bunlar dışında "mutlaka alıp okumalısın" dediğiniz kitaplar var mı? - Sarı Yüz - Ebedî Rekabet - Hapishane Şifacısı - Tırpan
1000Kitap
Aundre
Hapishane Şifacısını şuan okuyorum ve okuduğum kısma kadar beğendiğimi söyleyebilirim. Biraz daha romantik ve dram ağırlıklı da okurum dersen On Üç’ü Bağlamak önerebilirim. Favori serilerimdendir :)
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kiva’nın sabrı sınanırken:
Jaren kavanozu parmakları arasında dolaştırdı. “Bu nedir?” “Ellerin için,” dedi Kiva. “Bunun için beni daha erken görmeye gelmeliydin.” Jaren kafasını yana yatırdı. “Beni özlediğini ifade etme şeklin bu mu?” Kiva gözünün seğirdiğini hissetti.
Sayfa 74 - Jaren-Kiva·Kitabı okuyacak
Alıntı
Zeynep isimli okura yanıt verildi
Aundre
daha da tırstım şuan dıskpsnslsm
5/10
·320 syf.··
2025 12. kitabı
Ana Huang kesinlikle şişirilmiş bir yazar.Yazdığı 6 kitabı okudum ,bazılarını ilk okuduğumda sevsem de şimdi hepsi basit geliyor.Kadında zaten neredeyse her trope var.Goodreadste en yüksek okuma oranı ve puanlarına sahip bir yazardan daha iyi kurgular bekliyor insan. Bu kitap da ikinci şans hikayesi.İşkolik Dominic ve 10 yıllık karısı Alessandra.İş güçten Dominic karısını ihmal ediyor sürekli.Sonra Alessandra boşanmak istiyor ve ayrılıyorlar.Sonra tekrar bir araya geliyorlar. Bu serinin ikinci kitabında bırakmıştım ben.Bu kitabı da düşünmüyordum okumayı.Gördüğüm editlerle bir yükseldim.Maalesef zor okudum.Öyle bir olayı da yoktu zaten.Benim için Ana Huang defteri de kapanmıştır.Bir daha kitabını okumayı düşünmüyorum.
Hırs KralıAna Huang · Martı Yayınları · 2025981 okunma
Aundre
Sonuna kadar katılıyorum… Bir önceki kitabı Gurur Kralı’nı yarım bırakmıştım ben de. Bu kitabında artık pes ettim :’) İlk seri neyse yine iyiydi ama bu devam kitaplarını resmen yazmak olsun diye yazmış yazar