Hereticblood

"Ben, kendimi yaşamımın dönüm noktasında hissediyorsam, bunun nedeni kazandıklarım değil, yitirdiklerimdir."
Reklam
"Bir cesedi sırtlamış, ufacık bir ruhsun sen..."
"Sıkıntı dünyadan bıkmış olmaktır sahiden de, yaşadığını hissetmenin rahatsızlığı, yaşamış olmanın yorgunluğudur; sıkıntı gerçekten de her şeyin haddinden fazla anlamsız olduğunu tende hissetmektir..."
“Bir düşüncenin yaygın olarak benimsenmesi gerçeği onun bütünüyle doğru olduğu sonucunu doğurmaz, aslında insanoğlunun büyük çoğunluğunun aptallığı dikkate alınırsa, en yaygın inançların akla yatkın olmaktan çok, budalaca olduğu görülebilir”
Zaman zaman insanlara karşı aldırışsız ve soğuk oluşumuz, katılık ve karakter eksikliği olarak yorumlansa da, çoğu kez yalnızca tin yorgunluğudur. Bu durumdayken başkaları ve kendimiz de, bize önemsiz yada can sıkıcı gelir.
Reklam