F

F
@CitedePera
arşiv
“is it better to have had a good thing and lost it, or never to have had it?”
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“onu, sevebileceğinin en yücesiyle sevdin. titreme daha fazla kalbim. bağışla kendini artık onu da bırak gitsin.”
Şiir
"hayatım, içimden geçen cümleler içinde geçti"
Edebiyat
“görüşürüz,” diye ayrıldık o gün. bir daha da görüşmedik. hayali çok güzeldi, gerçek olunca öyle olmadı.
Edebiyat
“Bir yerden sevmeye devam edebilir miydim? Çünkü sevmek, yarıda kalan bir kitaba devam etmek gibi kolay bir iş değildi.”
Edebiyat