D.

‘’ İçimde yarım kalmış bir konuşmanın üzüntüsü vardı. ‘’
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Odamda tek başıma olmayı diledim; kitaplarımla baş başa insanlardan uzakta.
Sayfa 100 - Everest Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Doğrudan da, necə də çətin idi büsbütün keçmişin xatirələri ilə yaşamaq.
Sayfa 46·Kitabı okuyor
Alıntı
Hər bir yeni kitab özündən əvvəlkilərin varisidir.....
Kitaplar her zaman benim gizli sığınağım olmuştu.