"İçinde hakikaten sevmek kabiliyeti olan bir insanın hiçbir zaman bu sevgiyi bir kişiye inhisar ettirmez ve kimseden de böyle yapmasını bekleyemez. Ne kadar çok insan seversek, asıl sevdiğimiz bir tek kişiyi de o kadar çok kuvvetli severiz. Aşk dağıldıkça azalan bir şey değildir. "
"Senden uzakta yaşarken, korkuya bütünüyle teslim oluyorum, onun istediğinin de ötesinde teslim oluyorum ve bunun hiçbir zorlama olmaksızın, büyük bir istekle yapıyorum, kendimi onun içine akıtıyorum."
Çok önem veriyorum,
Bırak sonuna kadar gitmeyi..
Gözlerimden
Belli değil mi?
Yukarıda
İki anlamlı dört satır var.
Benimkisi
İkisinin ortasında duruyor
Bir ona,
Bir öbürüne vuruyor.
Seninkisi
Benim yaralarımdan belli değil mi?
Var yoktur,
Yok vardır çelişkilerinin
İlişkisi,
Atışmalarından belli değil mi?
Salıncağın işi var,
Sıraya gireceksin..
Ötesi?
Unutmalarından belli değil mi?