Ahmet ÜMİT sayesinde polisiye seven bir okuyucu oldum diyebilirim. Spoiler vermemek için kendimi engelliyorum. Bunun için sadece şunu şöylebilirim. Ben artık nevzat, ali ve zeynebin ekip arkadaşıyım. Kitap o kadar içine aldı ki beni sanki olay yerlerine onlarla beraber gittim. Sanki sahilde ettikleri kahvaltıda diğer sandalyede ben oturdum. Harkulade bir eser. Ahmet ÜMİT’e teşekkürler.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hikayeyi basretsiz izzet değil de sadece Ain Hanımın gözünden okusaydım daha çok sevebilirdim. İzzetten nefret erkeklerden nefret Garibim seyyide en çok sana üzüldüm
Yaklaşık 2 saatte bitirdim kitabı. Firdevsin hikayesi bana bambaşka duygular hissettirdi. Masum dünya yüzü görmemiş bir kızın hayatın çemberinden geçip nasıl bu hale geldiğini öyle akıcı anlatmış ki... Firdevs sen bir prensessin
Kitap beni o kadar çok baydı ki anlatamam. Yorumlara bakarak başlamıştım okumaya ama iteleye iteleye bitirdim resmen. Belki de okumak için doğru ruh halini yakalayamadım. Açıkçası sevemedim.
Zülfü LİVANELİ aşığı olarak bu kitabı okumakta çok geç kaldım. Mustafa Kemal ATATÜRK’e aşığım. Onun hakkında her şeyi okumak istiyorum. Bir türk kadını olarak selanik göçmeni olmaktan gurur duyuyorum. Kitabın her satırında kendi soyumdan gurur duydum. Bu gururumun en büyük temeli tabiki Canım Atam sonra ise dedelerimdir. Çok büyük bir şevkle 2 saat içerisinde kitabı bitirdim. Lezzetli bir kitaptı. Zülfü LİVANELİ ye böyle güzel bir eser için teşekkür ederim
Arkadaşıma VedaZülfü Livaneli · Doğan Egmont Yayıncılık · 20166,2bin okunma