Yok öyle
“İman ettim, inandım.“ demek...
Zorda gör, darda gör, zahmette, sıkıntıda gör imanını ...
Eleklerden elenecek, mihenge vurulacaksın ki
Elmas mı, kömür mü olduğun çıksın meydana.
Rabbim İmtihanlarımızı imanımızdan büyük eylemesin.
En Güzel'e Emanetsiniz..✨️