Erdal ÖZAYDIN

Erdal ÖZAYDIN
@Engineer47
》Bahr isen de katre-i nâçiz göster kendini (Şeyhulislam Yahya) 》Okumak; bakış açımızı zenginleştirir, Beyni de düşünce kütüphanesi yapar. (E.ÖZAYDIN)
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
İyi geceler
Yok öyle “İman ettim, inandım.“ demek... Zorda gör, darda gör, zahmette, sıkıntıda gör imanını ... Eleklerden elenecek, mihenge vurulacaksın ki Elmas mı, kömür mü olduğun çıksın meydana. Rabbim İmtihanlarımızı imanımızdan büyük eylemesin. En Güzel'e Emanetsiniz..✨️
1000Kitap
Erdal ÖZAYDIN
Amin
Yalnızlık insanın başına gelecek en kötü şey mi yoksa en iyi şey mi? Bu sorunun yanıtı, yanında olanın kim olduğuna bağlı.
Sayfa 103·Kitabı okudu
Alıntı
Erdal ÖZAYDIN
Yalnızlık insanın kendiyle başbaşa kalıp kuru kalabalıktan temizlenmektir. Bu yüzden iyidir...