Abdulhakim

Abdulhakim
@JohanLiebert
"Ressam" isimli kitabım çıktı, buradan alabilirsiniz: m.kitapyurdu.com/index.php?route... Müziklerim: youtube.com/channel/UCPoIBR...
Kişisel mutluluğu için insanın hiçbir şey yapmamasının en büyük mutluluk olduğuna kendini inandırmış ahlakçılardandı.
Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu
Abdulhakim
Ayn Rand buna "objektif gerçeklik" der. "Ahlakçılık" tanımı çok yüzeysel.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Her şey gelir, her şey gider; varoluş tekerleği sonsuzluk içinde döner durur. Her şey ölür, her şey yeniden doğar; varoluş çarkı sonsuza dek işler durur. Her şey kırılır, her şey yeniden bir araya gelir; aynı varoluş evi sonsuzluk içinde inşa olur durur. Her şey birbirinden ayrılır, her şeyin parçaları birbirlerini yeniden selamlar; varoluş halkası sonsuzluk içinde kendine sadık kalır durur. Her an, varoluş başlar; Her mekânda, küre döner durur. Merkez her yerdir. Sonsuzluk yolu eğridir..
Abdulhakim
Reenkarnasyon 2.0 :D
”Asıl sebep ve illetlere varabilirseniz göreceksiniz ki en zayıf tarafımız dışımızdadır. Gözümüzü kör eden yedi renktir, kulağımızı sağır eden sesler, ağzımızı paslandırsan yediklerimiz, kalbimizi önce coşturup sonra durduran sonsuz koşmalarımızdır. Yüksek insan dışına değil, içine kıymet verendir.”
Abdulhakim
Bir sey sorabilir miyim? Sabahattin Ali humanist miydi?
Bunu her yazar yapsa iyi olur
"Günün birinde bir kitap yazacak olursam," diye düşündü, "okurları, kahramanların adlarını bir anda öğrenmek zorunda bırakmamak için onları teker teker sunacağım."
Sayfa 18·Kitabı okuyor
Edebiyat
Abdulhakim
En çok da Tolstoy :D