Oblomov

Oblomov
@Kadifecicegi
@Kadifecicegi·
·
sabitlendi
“Edebiyat çok iyi bir şey ,Varenka,çok iyi bir şey.Derin bir şey! İnsanların kalplerini güçlendiren,eğiten bir şey”
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Mutluluğu tasarlayamazsın;varsa yaşarsın,yoksa bakarsın.”
Kitaplarla ,resimlerle ,güzel şeylerle dolu olan , insanların alçak sesle konuştukları,kendilerinin ve düşüncelerinin temiz olduğu bir havayı solumak istiyorum.
Bir an’ın öncesi o an’ın kendisinden çok daha güzeldir. “Ah inanın Kolomb Amerika ‘yı keşfettiği anda değil onu keşfederken mutluydu. İnanın,mutluluğu belki de Yeni Dünya’yı keşfetmeden üç gün önce doruğa çıkmıştı. Budala
“Bazılarının yüreğe iyi gelen bir yanı vardı armağan gibiydiler.”