~
❝
Sen bu dünyanın sırlarına eremezsin,
Erenlerin dilini de söktüremezsin!
İyisi mi, al şarabı, cennet et bu dünyayı:
Öbür cennete ya girer,ya giremezsin!
❞
~
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
O yabanıl çalılıkların ve ağaçların arasına, diz boyu olmuş otların üzerine uzanınca, insan kendini doğanın bir parçasıymış gibi hissediyor ve hiç kimsenin ona sahip olmaya hakkı olmadığını düşünüyor...
Geçen yüzyılda buralardayım
Neye yaradığımı bilmesem de.
Politize değilim şimdiki gibi
Timsahlar, mavi papağanlar
Boğulmam garanti değil ama sanki
Arıyorum zamanla aynı anda
Gri ya da mor bir gökyüzünün altında
Masmavi bir kralın emriyle
Yıkıyorlar beni ayakkabılarımdan başlayarak
Cebimde anılar bugünlerden kalan
Beynimde kum taneleri, Kansas rüzgarından
Çok hatam oldu, çok göz yaşı
Bırakmalıydım belki bu şarkıyı
Ayrılmadan önce ama çok şeker tükettim
Güneşler yetmedi sevgiye, kelimelere
Yüz yıl öncesi daha rahat sevgilim
Ses çıkaran, silkeleyen yok bu günlerde
Deniz de fazla güzel inadına
Önemseyen yok fazla yalnızlığı
Daha büyük dertler var belki bizimkinden
Daha büyük kuşlar konuyor yüreklere
Aşkmış, bulacakmış, önemli değil
Koridorlar sıkıştırmıyor eskisi kadar
Sosyopat olmaya vakit yok bu yüzyılda
Bir şeyler yanıyor, bir şeyler dönüyor
Yanlış dili konuşuyorum belki
Her seferinde sızlatmayı başarıyor
Yanlış yolu gözlüyorum belki
Bir harita olabilseydim keşke
Kulaklarım, ayağım, beynim olmasa
"Elindeki zamanla ne yapacaksın peki?"
"Hiçbir şey. Hiçbir şey yapmak ve hiçbir şey istemek, zaman tanrısına itaat etmenin tek saygıdeğer yoludur. İnsan, berrak bir suya çöp döker gibi içine sürekli bir şeyler atarsa, bu armağanın saflığını nasıl kavrayabilir ki?"