"Bana öyle geliyor ki, insanın yaptığı en iyi şey, sadece kendi çıkarına uygun hareket etmesidir. Peki ya insan, bazen kendi çıkarına en çok karşı gelen şeyin, yani arzusunun peşinden gitmeyi seçiyorsa? O zaman bu arzu, belki de en güçlü çıkarı, en güçlü çıkarı da özgürlüğünü kanıtlama isteği oluyor. Ve bu özgürlük, bazen akla, mantığa ve düzene karşı gelmek pahasına bile olsa, her şeyden daha önemlidir."