Doğa, umut ve keşif dolu bu sıcacık bir hikâye sizleri bekliyor. Her bir sayfasında sizi içine çekecek, yüreğinizi ısıtacak ve belki de hayata bambaşka bir gözle bakmanızı sağlayacak bir yolculuk başlıyor.
"Şimdi ben, bu satırları yazarken, sanki seninle konuşuyor gibiydim. Başka hiçbir şey düşünmeden, kendime bile yalan söylemeden, sadece ve sadece seni düşünüyorum. O zaman, yeryüzünde, bütün varlıkların arasında bir tek ben kalıyormuşum gibi geliyor ve bu, sonsuz bir yalnızlık değil, aksine, sonsuz bir huzur veriyor."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Çok şey bilmenize gerek yok. Sevin, sevin, yeter. Bütün bildikleriniz, o sevgiden süzülüp gelmiştir zaten. Sevgi varsa, sorun yok. O halde, ne duruyorsun? Çık sokağa, gökyüzüne bak, denize, ağaçlara, insanlara, her şeye bak; ve olduğun gibi sev hepsini. Ama bu arada, kendini de ihmal etme. Unutma, sen de sevilmeye değersin."