Oğuz Atay veya Yaşar Kemal, İngiltere ya da Rusya'da doğsaydı muhtemelen dünyanın en büyük yazarlarından biri olurdu. Türkiye'nin sorunu da bu: Sınırları çok kalın, geçemiyorsun, yayılamıyorsun.
" Mutlu olmak arzusu doğal bir içgüdü mü, yoksa kültürel olarak icat edilen ve bize dışarıdan empoze edildiğinin farkında olmadan içselleştirdiğimiz bir hedef mi? "
Bu kitapta saçma gelen, bazen sadece bana saçma gelmeyen her düşüncemin, kendime itiraf edemediğim nedeniyle karşılaşmış oldum ☺
Çağımızın Nevrotik Kişiliği
Bu kitapta saçma gelen, bazen sadece bana saçma gelmeyen her düşüncemin, kendime itiraf edemediğim nedeniyle karşılaşmış oldum ☺
Çağımızın Nevrotik Kişiliği