Ama aşağılık biri olduğum doğru. Güzeli ve güçsüzü katlettim, masumu uykusunda boğdum ve beni ya da başka bir canlıyı asla incitmemişleri boğarak öldürdüm. Yaratıcımı, sevgi ve hayranlığa layık insanların o en seçkin örneğini, perişan ettim. Hatta dermansız bir harabeye dönene kadar peşini bırakmadım. Şurada, bembeyaz ve soğuk ölüsü yatıyor. Benden nefret ediyorsun. Ama senin nefretin, benim kendime olan tiksintimin yanında hafif kalır. Bu marifeti işleyen ellerime bakıp, bunu tasarlayabilen vicdanımı düşünüyorum ve o ellerin bir daha gözüme takılmayacağı, o vicdanın bir daha aklıma düşmeyeceği anı özlemle bekliyorum.