"12 Eylül'den sonra insanlar düşünmekten mi vazgeçtiler, yoksa vatanı kurtarmaktan mı? Düşünen insanlar gitti de eğlenen insanlar mı geldi? Yoksa vatan kurtuldu da bizim mi haberimiz yok!"
"Bizler kendi içimizde bile darmadağınık değil miyiz sanki? İktidar güçlendikçe, gücü oluşturan alt unsurlar parçalanıp, yeni ve daha gölge iktidarlar oluşturmuyorlar mı?.."