Elif Toptaş

unutmak öyle kolay mı sandın…
“…Ne yapmalıyım, ne?” Hayatın bütün bu çok zor ve yanıtsız sorularına verdiği ortak yanıtın dışında bir yanıt yoktu. Bu yanıt şuydu: Günün gerektirdiği şekilde yaşamak, yani unutmak.
Sayfa 7
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bütün mutlu aileler birbirine benzer, her mutsuz ailenin mutsuzluğu kendine göredir.
Sayfa 3
Edebiyat
ilk sonda takışım canlanır gözümde :D
Derin bir nefes aldım ve en iyi merak-etme-ben-ne-yaptığımı-biliyorum duruşumla kateteri takmak üzere içeri girdim.
Sayfa 24·Kitabı okuyor
1000Kitap
“Aklını başında taşıyan, kimi beklediğini bilir, ama aklını gönlüne hapseden, kimi beklediğini nereden bilsin.”
Sayfa 134·Kitabı okudu
Edebiyat
Kaç gündür aklımda kirpiklerinin gölü Boğulmuş bir zamana bakıyorum saygıyla.
Sayfa 52·Kitabı okudu
Şiir