İlk olarak kitapla ilgili sevmediğim şeyi söylemek istiyorum. Çeviri çok kötüydü. Cümleler ya geniş zamanda yada şimdiki zamanda yazılmış. Ayrıca çoğu cümlede düşüklük var. Bunları göz ardı eder okurum derseniz ben gibi başarılı bir kitap diyebilirim. Konusu ,betimlemeleri ve mistik atmosferi güzeldi. Din, tarih ve cinayet.. Bu üçlünün olduğu kurguları seviyorum. Ürpertici detayları çok fazla . Okurken ürpermedim desem yalan olur. Tarihi gerilim severlerin beğeneceğini düşünüyorum.