Ekimde kütüphaneden bu kitapları alırken 2026 gelmeden bitirebilir miyim diye düşünüyordum. Kumandanı Öldürmek dışındaki tüm kitapları okudum. En son Yol Ayrımı’nı okudum ve onu sindirmek istiyorum. Kumandanı Öldürmek’i 2025 içinde bitiremeyeceğim yani. 2025’i 25 kitap ile bitirmiş oldum böylece 🫶
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
KPSS alan sınavından atandığım yere gidene kadar arada geçen dokuz ayda 25 kitap okumuş oldum. (Bir tanesini buraya eklemeyi unuttum, bir mil koşucusunu anlatan bir kitaptı)