AyshenurssS

AyshenurssS
@ayshem00
Sadece bir şeyler karalıyorum.. anitsayac.com
Unutmayın ki, dünyada en korkunç şey, ümidini kaybetmektir
Edebiyat
Reklam
Hayat böyleydi işte, kaşıkla verir verir ve sonra bir gün kepçeyle verdiklerinin tümünü geri alırdı.
1000Kitap
"Bir kadını dövmekle iyi bir şey yaptığını mı sanıyorsun Gavrilo?"
Sayfa 36 - Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Kadına Şiddet
Siz neye ihtiyaç duyduğunuzun bizzat farkındasınız;o da eğitim. Geriye dönüp ortaokulu bitirmelisiniz,sonra lise ve üniversiteye devam etmelisiniz.
Reklam