İsterdim bu eski yerde seninle Baş başa uyumak son uykumuzu, Bu hayal içinde ... Ve ufkumuzu Çepçevre kaplasın bu ziya, bu renk, Havayı dolduran uhrevi ahenk. Bir ilah uykusu olur elbette Ölüm bu tılsımlı ebediyette, Belki de rüyası büyük cetlerin, Beyaz bahçesinde su seslerinin
Ben sadece kitaplarla baş başa kalacağım, gezintiler yapacağım, hayaller kuracağım, rahatsız edilmeden uzun uzun uyuyacağım...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Zaman zaman bir yerlere gitmek, buradan kaybolmak istiyordu. Hatta sırf düşünceleriyle baş başa kalabilmesi, nerede olduğunu kimsenin bilmemesi için, kasvetli ıssız bir yerde olmaya bile razıydı.
Sayfa 439·Kitabı okuyor
Alıntı
İnsanların yalnızlıktan bu kadar korkmalarının nedeni neydi? İnsanın kendisiyle baş başa kalması bile yalnız olmak için en iyi sebepti...
Gidesim var
Düşlerimde uzun uzun yolculuklar yapmak var şu sıralar. Dünyanın bir başka şehrinde, bir başka sabahına gözlerimi açma isteğim var. Bazen son hızda, bazen usulca yolumda durmadan ilerleyesim var. Herkesten, her şeyden kaçarcasına, en önemlisi de kendimden kaçarcasına gidesim var! Telaşa sokmadan ruhumu, "Kim giderse gitsin artık benden," diyesim var. Verilen değerleri geç anlayanlara gelince... Biraz geç olmadı mı, diye de sorasım var. Bulutların üzerinde gezercesine, ruhumu sonsuz boşluklara emanet etmeliyim mesela. Kimseye minnet duymamalı ruhum, kimse hapsetmemeli beni beklentilerine. Şarkılarım olmalı mesela yanımda, dinlediğimde beni mutluluğa sevk eden. Dosta gelince, bir selamımla geçinebilecekse dursun dünyamda, yeter. Sırtımda çok bıçak yarası var, şimdi yalnızlığı istemem normal bu yüzden. Öyle böyle değil işte; kendimle baş başa kalıp ruhumu dinleyesim var. Şiir - Edibe Toğaç @edibetogac
Bütün geceyi onunla baş başa geçirmek ölüme meydan okumak gibiydi.
Alıntı