“Gerçekten de benim bir saman alevi olduğumu ve son küllerimin de bahar esintisiyle uçup gittiğini mi söylüyorlar? Yavaş olun, çocuklar! Durun biraz, rica ederim. Bitmek de neymiş! Daha başlamadım bile."
Hastaneden çıkdım ama daha işe başlamadım. Hiçbişey olduğu yok. Bisürü teste girdim ve Algernonla deyişik yarışlar yapdım. O fareden nefret ediyorum. Hep beni yeniyo.
"Ne yazacaksın?"
"Bilmem. Belki olanaksız, büyük bir aşkı yazarım."
"Bu aşk neden olanaksız?"
"Bilmiyorum. Henüz başlamadım."
"Doğru dürüst bir kitap olmayacak bu."
"Bilemezsin."
"Biliyorum. Ama senin bilmediğin o kadar çok şey var ki. Hiçbir zaman bizim hikayemizi yazamayacaksın."
"Bizim bir hikayemiz mi var?"
"Evet Line, bizim hikayemiz var."
"Aşk hikayesi mi?"
"Bu sana bağlı Line. Tabii eğer başka bir olanaksız aşk var ise bilemem."