Seni sevmek, insanları sevmenin en güzel sonucudur. Bazı insanları sevemiyorum artık Ve bu duygudan ölesiye korkuyorum. Birilerini sevmeyerek başlıyorsa bütün kötülükler ve sevmemek yayılmacı bir eğlemse eğer , bu bir tükenişin başlangıcıdır Sevgilim.
...sadece aşkına sadık olmanı istiyorum, çünkü Aşk en bilge felsefeden daha bilge en güçlü güçten daha güçlüdür. Alev rengidir kanatları, alev rengidir bedeni. Dudakları bal kadar tatlı, nefesi tütsü gibidir...
"Başka hoş seçimlerin var mı peki? Örneğin içi yavru dolu bir kuş yuvasının üstünde zıplamak ister misin, akvaryumda dolaşan kırmızı balığı yutmak? Oynarken, canını yakmak istediğin başka bir canlı türü var mı?"