" Bir gün dediklerimi değil , demek istediklerimi anlayacak bir erkek çıkmayacak mı karşıma ! Hava kötü dediğimde sadece havadan söz etmediğimi anlamak bu kadar zor mu ? İlle de , ben bu hayattan bıktım , türünde sözler mi etmeliyim ? "
oysa kendini bulmak dedikleri bu saçmalık
sonu olmayan bir hayal
kendimi daha iyi tanımayı beklerken
hayatımı ertelemekten bıktım
her geçen gün yepyeni bir insan oluyorum
dönüşüyorum, deri değiştiriyorum ve sonra yeniden başa dönüyorum yani tam burada
içinde olduğum bu anda aslında
gelecekte bir yerlerde değil kusursuz benliğim
bir şeyleri düzeltmek zorunda değilim
bugüne dek cevaplar aradıysam
eksik olduğum için değil
büyümeye devam edecek kadar cesur olduğum için
hayatımı güzel kılacak her şey
şimdiden ellerimde benim