" Kayıp kayıp gidiyor dünya bıkkın bakışlarımdan.
Yaşıyorum, yaşıyorum da bitmiyor,
Bir tutam sakız oluyor ağzımda zaman...
Yaşamak ne kadar çekilmez gelse de ara sıra, "
İşte ben hep böyle garip mahzun,
Bir şey beklemişcesine yaşıyorum.
Bazen öyle günlerim oluyor ki Elâgözlüm,
Ne oldu, nasıl bitti şaşıyorum.
Bazı bilmem, gün nasıl başladığında,
Kayıp kayıp gidiyor dünya bıkkın bakışlarımdan.
Yaşıyorum, yaşıyorum da bitmiyor,
Bir tutam sakız oluyor ağzımda zaman.
ben azaplarımla, ıstıraplarımla kıvranırken siz, karşıdan felaketimle alay etmek, yavrusuyla oynarken öldüren bir kedi gibi zavallı ölmüş aşkımın hazin tabutu üzerinde uyumak istiyorsunuz. Fakat rica ederim, bu bir cinayetten başka bir şey midir? Bakınız, yine susuyorsunuz. Aşkınızda bile gururunuza mağlup oluyorsunuz. Oh, bu kadınlar! Ne anlaşılmaz muammadırlar!
Sayfa 12 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu