Ülkemin üstündeki bu alacakaranlık,
Bu belirsizlik, bu umarsızlık, bu korku biterse eğer
Halkım bu ufkun nereye uzanacağını bilirse bir gün
Şiirler yazarım o zaman, saf ve belki de
Oyun olsun diye boş, anlamsız..
Ben Ölüme uğrayamadığım için
İncelik gösterip O aldı beni
Sadece Bizi taşıyordu Araba
Bir de Ölümsüzlüğü.
Yavaş yavaş gidiyorduk - Onun acelesi yoktu
Ve ben de bırakmıştım bir yana
İşimi ve boş vaktimi,
Bakıp Kibarlığına.
Aksiliğimin temel noktası neydi,bilir misiniz? Temel noktası ve en berbat özelliği benim her saniye,en aksi anımda bile,huysuz hatta sinirli bir adam dahi olmadığımı,öfkemin ancak serçeleri korkutmaya yettiğini,bu tür boş şeylerle kendimi avuttuğumu hissediyor olmam.
Eğer iradenin hiçbir arzu duymadan sadece kendi özgür inisiyatifiyle, kudretli dörtlüler karşısında gücü olmayan biri sağ iki ağırlık kazandırbileceğini kabul etmiyorsanız, arzu konusunda ön kabul yapıyorsunuz demektir.