Bu yaşıma kadar anne baba ve kul hakkıyla ilgili kitaplar okudum ama bunun normal anne babalar için geçerli olduğunu daha yeni anlıyorum.Normal babaların babalar günü kutlu olsun...(Sert tepki göstereceklere anne babamın narsist olduğunu söylemek isterim)