Bu çağın ideolojik ve kültürel saldırıları karşısında neden sessiz kalıyor, geri çekiliyor ve kendinizi aciz hissediyorsunuz? Neden bu neslin, bu çağın ıslah olması için dua etmekten başka bir şey gelmiyor aklınıza? Neden başka bir şey yapmıyorsunuz?
Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek bir şeyi yoktur artık. Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar.