Dimiii ama :')
- Canım sıkılıyor. - İçki iç. Bak ben sıkılıyor muyum?
Dimiii gezmek varken :))
Bir insan NEDEN eve gitmek ister ki? Şahsen ben hiç istemem. Sokakta gezmek, dolaşmak, oynamak varken yetişkinlerin bu eve gitme tutkusunu anlayamadım gitti.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dimi dimiii
Ama yarın dediğimiz şey ısrarla yüründüğünde illaki varılacak ferah bir düzlük değilmiş. Yaşamak, ağzında tuttuğu kendi kuyruğunun peşinde koşan bir köpek olmakmış. Zaten dünya da yuvarlakmış, başladığı yere dönmek eşyanın tabiatıymış.
Can kitap Ocak 2014·Kitabı okudu
Alıntı
Dimiii yani her şey bu kadar basit :')
Konuşacak ne var ki? Ya ben seni öldüreceğim ya da sen beni öldüreceksin.
Dimiii ama!
Zaten aptallar her zaman kaderlerine razı olurlardı.
Sayfa 80 - Ötüken·Kitabı okudu
Alıntı
Dimiii günaydın
Bugün de hergün gibi. Niçin uyandım?.. Niçin bana kendimi unutturan uykum sürüp gitmedi?
Alıntı