Ellerinize sağlık. Site her geçen gün daha kullanışlı oluyor.
Yalnız bu özellikle alakalı olarak, yorumları görmek için tıkladığımızda bütün yorumlar açılıyor tamam. Daha sonra sayfa da aşağı doğru devam etmek için o yorumların tamamını görmeden tekrar o açtığımız yorumları kapatamadım. Kısaca şunu diyorum, yorumları açtım, geri kapatamıyorum. :)) Üzerine falan tıkladım yorum kısmının ama olmadı. Ben mi bulamadım yoksa henüz bu özellik yok mu ?