Fransız ve İtalyan filmleri toptan yasaklıydı. Hollywood filmleri ise ancak annemin ağzından “çocuklar seyredebilir” fetvası çıkarsa uygun sayılırdı. Bu sınıfa giren filmler, Laurel Hardy'ler, bolca Abbott ve Costello, Betty Grable, Gene Kelly, Loretta Young filmleri; Clifton Webb’ in, Claudette Colbert'in ve Jennifer Jones'un (Bernadette'in Ezgisi uygun, Kanlı Aşk yasaklıydı) oynadığı sürüsüne bereket müzikal ve aile komedisi ve tercihen yalnızca Jon Hall ve Sabu'nun oynadığı (zira Maria Montez annemin onayından geçemiyordu) Walt Disney fantazileri, Binbir Gece Masalları filmleri, savaş filmleri ve bazı Western'lerdi.
KAYNAKÇA
Paul Ableman, The Mouth and Oral Sex, Running Man, 1969; Sphere, 1972
(The Mouth adıyla).
Federico, Andahazi, The Anatomist, çev. Alberto Manguel, Doubleday,
1 998.
Amy Anderson, "My G-spot Secret", Landon Evening Standard, 6 Mayıs
2003.
Stephen Bailey (ed.), Sex, Cassell and Co., 1995.
Françoise Barret-Ducrocq,
Çocukluğumuzdan beri zorlandığımız otantik duygularımızdan vazgeçme durumuna karşı mücadele edemezsek insanlığın yenilgiye uğraması ve gerçek kimliğimizi yitirmemiz tehlikesi söz konusu olur. Doğarken insanlığı içimizde taşımaktayızdır. Ama buradan gelişen çoğunlukla sadece, insanlığın sesini taklit etmekle birlikte insanın yüreğine ihanet etmiş olan sahte bir görüntü olur. Sonra da İngiliz şair Edward Young'un daha 18. yüzyılda söylemiş olduğu şey gerçekleşir:
"Orijinal olarak doğuyor, ama kopya olarak ölüyoruz."